HEEMwonen
MENU
  • ik zoek
    • woningaanbod
    • inschrijven
      • 10 misverstanden over het vinden van een huurwoning
      • duurdere huur
    • passend toewijzen
    • parkeerplaatsen
  • ik huur
    • reparatie melden
      • glasverzekering
    • serviceabonnement aanvragen
    • niet tevreden over HEEMwonen
      • geschillenadviescommissie
    • overlast melden
    • huur opzeggen
      • gedeeltelijke huuropzegging
      • huur opzeggen bij overlijden
      • Huuropzegging
    • huur betalen
      • huur
      • aanvraag huurverlaging 2023
    • folders
    • klussen in huis
    • onderhoud
      • energie besparen
      • tuinonderhoud en achterpaden
    • bewonerskrant Aan tafel
    • leefbaarheid
      • hennep en drugs
      • Het leefbaarheidsfonds
      • actief in de wijk
    • samenwonen
    • woningruil
    • zorgeloos huren
    • afspraak inplannen woning opmeten PVM
      • meestgestelde vragen opmetingen PVM
    • HEEMpanel
    • huurdersorganisaties
    • vraag en antwoord
    • post
    • hulp bij energiecrisis
    • vraag en antwoord energiecrisis
  • over ons
    • HEEMwonen
    • onze huurders
    • onze wijken
    • contact
    • vacatures
    • governance
      • Nico Haster stelt zich voor
      • Dave Huntjens stelt zich voor
      • Wim Weide stelt zich voor
      • Karel van Rosmalen
    • publicaties
    • pers
    • routeplanner
    • nieuwbouw en renovatie
    • algemene voorwaarden
  • nieuws
  • mijn HEEMwonen
  • contact
terug naar overzicht
vorigevolgende

HEEMwonen nieuws HEEMwonen nieuws

blokkenoverzichtlijstoverzicht
Update maatregelen coronavirus bij HEEMwonenUpdate maatregelen coronavirus bij HEEMwonen

Update maatregelen coronavirus bij HEEMwonen

20 mei 2020

Op dit moment zijn er in Nederland maatregelen om het coronavirus niet verder te verspreiden. Graag informeren we u hoe HEEMwonen daarmee omgaat. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM. Uw gezondheid, die van onze collega’s en relaties staat daarbij voorop. Hieronder leest u wat dit mogelijk voor u betekent. 

  • Ons kantoor is gesloten 
  • Telefonisch zijn we gewoon bereikbaar: 045-645 44 44

Afspraken op ons kantoor en bij u thuis

Als wij een afspraak met u hebben (bij ons op kantoor of bij u thuis) dan nemen we telefonisch contact met u op. 

Een reparatie in uw woning

Is er iets stuk in uw woning? Dan kunt u een reparatieverzoek indienen. Dat kan telefonisch of via de website. We volgen het protocol van de Rijksoverheid ‘samen veilig doorwerken’. Dat betekent het volgende:

  • De medewerkers van HEEMwonen of de vakmensen die bij u over de vloer komen vragen of u gezondheidsklachten heeft. Denk dan aan verkoudheid, hoesten of koorts. Heeft u klachten? Dan stellen we reparatieverzoek nog even uit. Heeft u geen klachten? Dan gaat de reparatie gewoon door. Mocht er toch iemand met verkoudheidsklachten in de woning zijn als onze vakman langskomt? Dan vertrekt hij weer en maken we een afspraak voor een later moment.
  • Vakmensen en medewerkers van HEEMwonen die bij u over de vloer komen zijn niet verkouden.
  • Reparaties in de woning gaan niet door bij bewoners die tot een kwetsbare groep behoren. Onder kwetsbare groepen valt u als u het coronavirus heeft of klachten die daar op lijken, of als u onderliggend lijden heeft en/of ouder bent dan 70 jaar.

Ontvangt u zelf liever uit voorzorg geen medewerkers van ons? Belt u dan gerust om een nieuwe afspraak in te plannen.

Onderhoud en renovatie aan uw woning

De werkzaamheden aan de buitenkant van uw woning gaan gewoon door. De werkzaamheden van de renovatieprojecten Energiek Lichtenberg en Duurzaam Abdissenbosch gaan zoveel mogelijk door. Bij alle werkzaamheden houden we ons aan het protocol 'samen veilig doorwerken' van de overheid. 

Huur opzeggen

Uiteraard kunt u de huur gewoon opzeggen. Dat kan eenvoudig digitaal, klik hier. 
Een medewerker van HEEMwonen neemt telefonisch contact met u op om samen te bespreken hoe u de woning moet opleveren.

Er zijn voorlopig geen groepsbezichtigingen

Er vinden geen groepsbezichtigingen plaats voor vrijgekomen woningen. Heeft u op een woning gereageerd en staat u op plek 1? Dan maken we afspraken met u over het bezichtigen van de woning.

Onze dienstverlening gaat zoveel als mogelijk door

We doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk te blijven helpen. Heeft u een vraag aan HEEMwonen? U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:

  • Bellen: 045 645 44 44
  • E-mailen: info@heemwonen.nl
  • Contactformulier: hier vindt u het contactformulier
  • Chatten via de website

Ook is er veel informatie te vinden op onze website.

Financiële problemen door corona? We zoeken samen met u naar een oplossing 

Heeft u als gevolg van de coronacrisis minder inkomsten? Bijvoorbeeld omdat u minder kunt werken? En verwacht u dat u daardoor de huur niet kunt betalen? We zoeken graag samen met u naar een oplossing. Laat het ons zo snel mogelijk weten als dit voor u het geval is. Neem contact op met HEEMwonen.

deel deze pagina op
sluiten
Wij zijn telefonisch minder goed bereikbaar
Wij zijn vandaag tussen 15:45 en 17.00 telefonisch minder goed bereikbaar. Bedankt voor uw begrip!
Wij zijn telefonisch minder goed bereikbaar

aanmelden nieuwsbrief

aanmelden nieuwsbrief
ik zoek
  • woningaanbod
  • inschrijven
  • passend toewijzen
  • parkeerplaatsen
  • vraag en antwoord
  • alles over woning zoeken
ik huur
  • reparatie melden
  • overlast melden
  • huur opzeggen
  • huur betalen
  • aanvraag huurverlaging 2023
  • hulp bij energiecrisis
  • alles over huren
over ons
  • over ons
  • contact
  • vacatures
  • publicaties
  • routeplanner
  • nieuwbouw en renovatie
  • nieuws
  • alles over ons
contact
bezoekadres
Markt 52, Kerkrade
postadres
Postbus 135, 6460 AC Kerkrade
telefoon
(045) 645 44 44
e-mail
info@heemwonen.nl
openingstijden
8.30 - 17.00 uur (maandag t/m donderdag)
8.30 - 12.30 (vrijdag)
© 2023 HEEMwonen - waar je thuis bent
  • disclaimer
  • privacy
    • Cookie verklaring
    • Camerabewaking
IBAN: NL16 RABO01720 903 77 / kvk-nummer: 14021260