Het repareren van een lekkende kraan, een losse deurklink, het ontstoppen van de afvoer of het bijvullen van de cv-ketel. Dit zijn klusjes die je als huurder zelf moet oplossen en waarvoor je zelf moet betalen. Vind je het fijn als HEEMwonen dit soort reparaties voor je uitvoert? Bijvoorbeeld omdat je weinig tijd hebt of er als een berg tegenop ziet? Kies dan voor ons serviceabonnement! Je betaalt hiervoor zes euro per maand en wij voeren kleine reparaties uit die eigenlijk de verantwoordelijkheid van jou als huurder zijn.
Ga naar de pagina Folders en lees de folder ‘Onderhoud en reparaties’. Daarin vind je een lijst waarin staat wie voor welke reparatie verantwoordelijk is. Heb je geen abonnement, dan komen diverse reparatieverzoeken voor rekening van jou als huurder.
Markt 52, Kerkrade
Postbus 135, 6460 AC Kerkrade
8.30 – 17.00 uur (ma t/m do)
8.30 – 12.30 uur (vrijdag)
Copyright © 2024 MijnMarketing.com | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy Policy
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie op te slaan en/of te raadplegen. Als je geen toestemming geeft of de toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Je kunt wel mailen naar info@heemwonen.nl
Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.