Home › Vanaf 17 november kun je met ons chatten!

Vanaf 17 november kun je met ons chatten!

We maken het contact met HEEMwonen graag zo makkelijk mogelijk. Daarom voegen we een nieuwe manier toe om ons te bereiken: vanaf maandag 17 november kun je met ons chatten!

Heb je een vraag over je woning, een reparatie of iets anders? Dan kun je straks kiezen wat voor jou het handigst is: bellen, mailen, langskomen aan de balie Ăłf gewoon even chatten.

Chatten kan op verschillende manieren:
đź’¬ via onze website
đź’¬ via Facebook Messenger
đź’¬ of via WhatsApp

Zo krijg je direct contact met een medewerker van Service & Advies. Snel, makkelijk en persoonlijk.

We hopen dat chatten het nog eenvoudiger maakt om contact met ons op te nemen.

Delen

Kunnen we je helpen?

Wij zijn momenteel telefonisch niet bereikbaar!

Onze klantenservice is momenteel telefonisch niet bereikbaar i.v.m. een training. Je kunt ook altijd een mail sturen naar info@heemwonen.nl

Voor spoedgevallen zijn wij 24 uur per dag bereikbaar via 045 645 4444.

Bedankt voor je begrip en medewerking!