Home › Voor bewoners › Niet tevreden over HEEMwonen

Niet tevreden over HEEMwonen

De dienstverlening van HEEMwonen is erop gericht om huurders een thuisgevoel te geven. Toch kan het voorkomen dat je dit niet zo ervaart. Meld deze ontevredenheid of klacht dan bij HEEMwonen.

Dat willen wij graag weten!

De dienstverlening van HEEMwonen is erop gericht om huurders een thuisgevoel te geven. Toch kan het voorkomen dat je dit niet zo ervaart. Vind je dat een medewerker van HEEMwonen je niet goed heeft behandeld? Of misschien ben je niet tevreden over het onderhoud aan de woning? Of is een reparatie niet goed uitgevoerd? Meld deze ontevredenheid of klacht dan bij HEEMwonen. Dat kan via het klachtenformulier hieronder:

LET OP! Anonieme meldingen of meldingen waarbij de melder anoniem wenst te blijven, nemen wij niet in behandeling.

Kunnen we je helpen?

Op vrijdag 24 oktober zijn wij beperkt bereikbaar!

Wegens een training zijn wij de hele dag telefonisch niet bereikbaar. Het kantoor is wel geopend tot 12:30 uur.

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.

Voor minder dringende zaken kun je altijd mailen naar info@heemwonen.nl