Niet tevreden over HEEMwonen
Dat willen wij graag weten!
De dienstverlening van HEEMwonen is erop gericht om huurders een thuisgevoel te geven. Toch kan het voorkomen dat u dit niet zo ervaart. Vindt u dat een medewerker van HEEMwonen u niet goed heeft behandeld. Misschien bent u niet tevreden over het onderhoud aan uw woning. Of is een reparatie niet goed uitgevoerd? Meld uw ontevredenheid of klacht dan bij HEEMwonen. Dat kan via het klachtenformulier hieronder:
LET OP! Anonieme meldingen of meldingen waarbij de melder anoniem wenst te blijven, nemen wij niet in behandeling.
Wat gebeurt met uw klacht?
Als wij uw klacht binnenkrijgen, gaan wij bekijken hoe uw klacht is ontstaan. We proberen uw klacht samen met u op te lossen. Heeft u een klachtenformulier ingevuld maar blijft uw klacht bestaan? Of bent u niet tevreden hoe HEEMwonen uw klacht heeft opgelost? Dan spreken we niet meer van een klacht maar van een geschil. U kunt hiervoor terecht bij de onafhankelijke geschillenadviescommissie.
Klachtenformulier
De velden waar een * staat, zijn verplicht om in te vullen.