Zorgeloos huren

We vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We horen graag wat we goed doen, maar vooral ook wat volgens u beter kan.

Daarom voeren we onderzoek uit onder onze huurders. Het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties (KWH) voert dit onderzoek doorlopend voor ons uit. Het onderzoek laat zien dat huurders over het algemeen vinden dat wij het goed doen. In 2018 gaven huurders ons een totaalscore van 7,8.

Uw mening is belangrijk

In de onderzoeken vraagt KWH naar allerlei zaken waar u mee te maken kunt krijgen in het contact met HEEMwonen. U ontvangt bijvoorbeeld per e-mail een vragenlijst als u een reparatieverzoek heeft ingediend bij HEEMwonen. Is de reparatie naar tevredenheid afgehandeld? En is HEEMwonen haar afspraken nagekomen?? Uw mening is belangrijk!
 

Keurmerk KWH-Huurlabel

Uit het onderzoek komen rapportcijfers. Een onafhankelijke en deskundige commissie kijkt naar de cijfers. Zijn de cijfers goed? Dan verdient de corporatie het keurmerk KWH-Huurlabel. HEEMwonen heeft dit keurmerk en daar zijn we trots op! Betekent dit dat we niets meer hoeven te doen? Nee. KWH onderzoekt namelijk continu of onze huurders tevreden zijn. En dus of wij het keurmerk mogen behouden. Op deze manier weten wij steeds wat we goed doen en wat er beter kan in onze dienstverlening aan u. 

Bent u niet tevreden?

Werken met het keurmerk KWH-Huurlabel wil niet zeggen dat alles perfect verloopt. Misschien bent u ergens ontevreden over? Laat het ons weten per mail of via (045) 645 44 44. Met uw ervaringen kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.