Home › Veelgestelde vragen

Archieven: Veelgestelde vragen

Waarom wordt mijn voorschot gasverbruik verhoogd?

Wanneer kan ik bezwaar maken tegen de huurverhoging? En Hoe?

Waarom krijg ik een huurverhoging?

Waarom is de huurverhoging in 2024 hoger dan de jaren ervoor?

Waarom betalen mijn buren minder of meer huur dan ik?

Krijgt elke bewoner van een sociale huurwoning dezelfde huurverhoging?

Krijgen garages en parkeerplaatsen ook een huurverhoging?

Ik heb geen brief of mail gekregen over de jaarlijkse huurverhoging. Klopt dit?

Ik heb een huurverhoging gekregen. Wat moet ik regelen voor mijn huurbetaling?

Hoe weet ik of ik gebruik maak van alle financiële regelingen waar ik recht op heb?

Kunnen we je helpen?

Openingstijden tijdens de feestdagen:

  • Op 19, 23, 24, 27 en 31 december zijn wij vanaf 12:30u gesloten.
  • Op 20, 25 en 26 december en 1 januari zijn wij gesloten.
  • Op 30 december zijn wij geopend van 8:30 tot 17:00 uur.

Je kunt wel mailen naar info@heemwonen.nl

(Let op: door de feestdagen ontvang je later een reactie dan normaal!)

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.