Home › Veelgestelde vragen

Archieven: Veelgestelde vragen

Als de huurbevriezing doorgaat, geldt dit dan voor alle woningen?

Waarom wordt mijn voorschot gasverbruik verhoogd?

Wanneer kan ik bezwaar maken tegen de huurverhoging? En Hoe?

Waarom krijg ik een huurverhoging?

Waarom is de huurverhoging relatief hoog?

Waarom betalen mijn buren minder of meer huur dan ik?

Krijgt elke bewoner van een sociale huurwoning dezelfde huurverhoging?

Krijgen garages en parkeerplaatsen ook een huurverhoging?

Ik heb geen brief of mail gekregen over de jaarlijkse huurverhoging. Klopt dit?

Ik heb een huurverhoging gekregen. Wat moet ik regelen voor mijn huurbetaling?

Kunnen we je helpen?

Op woensdag 6 augustus zijn we tussen 11:45 en 15:15 uur telefonisch niet bereikbaar.

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.

Ons kantoor is wel geopend en je kunt altijd mailen naar info@heemwonen.nlĀ