Home › Veelgestelde vragen › Ik heb een afspraak gemaakt met PVM maar ik ben verhinderd. Wat kan ik het beste doen?

Ik heb een afspraak gemaakt met PVM maar ik ben verhinderd. Wat kan ik het beste doen?

Heb je een kaart van PVM ontvangen, met daarop het tijdstip van de opname? Op het kaartje vind je het telefoonnummer van PVM. Heb je geen kaartje ontvangen, bel dan naar HEEMwonen via (045) 645 44 44 of stuur een e-mail naar service@heemwonen.nl.

Kunnen we je helpen?

Op vrijdag 24 oktober zijn wij beperkt bereikbaar!

Wegens een training zijn wij de hele dag telefonisch niet bereikbaar. Het kantoor is wel geopend tot 12:30 uur.

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.

Voor minder dringende zaken kun je altijd mailen naar info@heemwonen.nl