Home › Veelgestelde vragen › Ik heb een huurverhoging gekregen. Wat moet ik regelen voor mijn huurbetaling?

Ik heb een huurverhoging gekregen. Wat moet ik regelen voor mijn huurbetaling?

Betaal je de huur met een automatisch incasso? Dan hoef je niets te doen. Wij passen het bedrag automatisch aan.

Heb je een automatische overschrijving aanstaan via de bank? Vergeet dan niet om de huurprijs aan te passen. Ook wanneer je de huur overmaakt via iDEAL, is het belangrijk dat je het juiste bedrag zelf overmaakt.

Als een bewindvoerder je huurbetaling regelt, dan zorgt deze ervoor dat het juiste bedrag wordt overgemaakt. De bewindvoerder ontvangt namelijk de brief voor de jaarlijkse huurverhoging.

Kunnen we je helpen?

Openingstijden tijdens de feestdagen:

  • Op 19, 23, 24, 27 en 31 december zijn wij vanaf 12:30u gesloten.
  • Op 20, 25 en 26 december en 1 januari zijn wij gesloten.
  • Op 30 december zijn wij geopend van 8:30 tot 17:00 uur.

Je kunt wel mailen naar info@heemwonen.nl

(Let op: door de feestdagen ontvang je later een reactie dan normaal!)

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.