Home › Veelgestelde vragen › Pagina 10

Archieven: Veelgestelde vragen

Ik ben mijn sleutel kwijt/verloren. Hoe krijg ik een nieuwe sleutel?

Wat is een serviceabonnement?

Moet ik betalen voor reparaties?

Waar kan ik terecht voor een reparatie na kantooruren of in het weekend?

Er is iets kapot in mijn woning. Wat moet ik doen?

Mijn verwarming doet het niet meer. Wat moet ik doen?

Ik heb geen warm water. Wat moet ik doen?

Komt er een steiger in de tuin?

Wanneer is mijn woning aan de beurt?

Moet ik voorbereidingen in mijn tuin treffen?

Kunnen we je helpen?

Door een grote stroomstoring in Kerkrade en omgeving zijn we op dit moment telefonisch niet bereikbaar!

Je kunt wel mailen naar info@heemwonen.nl

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.