HomeVeelgestelde vragenPagina 10

Archives: Veelgestelde vragen

Ik ben mijn sleutel kwijt/verloren. Hoe krijg ik een nieuwe sleutel?

Wat is een serviceabonnement?

Moet ik betalen voor reparaties?

Waar kan ik terecht voor een reparatie na kantooruren of in het weekend?

Er is iets kapot in mijn woning. Wat moet ik doen?

Mijn verwarming doet het niet meer. Wat moet ik doen?

Ik heb geen warm water. Wat moet ik doen?

Komt er een steiger in de tuin?

Wanneer is mijn woning aan de beurt?

Moet ik voorbereidingen in mijn tuin treffen?

Kunnen we je helpen?

We zijn vandaag telefonisch niet bereikbaar

Door onderbezetting bij ons team Service & Advies zijn we vandaag telefonisch niet bereikbaar. Voor spoedgevallen kun je uiteraard altijd bellen naar naar 045 645 4444.

We doen er alles aan om zo snel mogelijk weer bereikbaar te zijn! Bedankt voor het begrip.