Home › Veelgestelde vragen › Pagina 10

Archieven: Veelgestelde vragen

Wat is mechanische ventilatie?

Ik ben mijn sleutel kwijt/verloren. Hoe krijg ik een nieuwe sleutel?

Wat is een serviceabonnement?

Moet ik betalen voor reparaties?

Waar kan ik terecht voor een reparatie na kantooruren of in het weekend?

Er is iets kapot in mijn woning. Wat moet ik doen?

Mijn verwarming doet het niet meer. Wat moet ik doen?

Ik heb geen warm water. Wat moet ik doen?

Komt er een steiger in de tuin?

Wanneer is mijn woning aan de beurt?

Kunnen we je helpen?

Op woensdag 6 augustus zijn we tussen 11:45 en 15:15 uur telefonisch niet bereikbaar.

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.

Ons kantoor is wel geopend en je kunt altijd mailen naar info@heemwonen.nlĀ