Home › Veelgestelde vragen › Pagina 2

Archieven: Veelgestelde vragen

Hoe bepaalt HEEMwonen het huurverhogingspercentage?

Heb ik recht op huurverlaging in 2024?

Hoe weet ik of en wanneer mijn woning wordt gerenoveerd?

Waar kan ik met andere vragen over het opnemen van mijn woning terecht?

Verandert het aantal punten van mijn woning bij een nieuw energielabel?

Gaat mijn huur omlaag als het energielabel ongunstig is?

Waarom moet ik mijn telefoonnummer en emailadres doorgeven aan PVM tijdens de opname van het energielabel?

Waar worden de foto’s die PVM maakt voor gebruikt?

Waar maakt PVM foto’s van tijdens het opnemen van het energielabel?

Moet ik van tevoren opruimen als PVM het energielabel komt opnemen?

Kunnen we je helpen?

Openingstijden tijdens de feestdagen:

  • Op 19, 23, 24, 27 en 31 december zijn wij vanaf 12:30u gesloten.
  • Op 20, 25 en 26 december en 1 januari zijn wij gesloten.
  • Op 30 december zijn wij geopend van 8:30 tot 17:00 uur.

Je kunt wel mailen naar info@heemwonen.nl

(Let op: door de feestdagen ontvang je later een reactie dan normaal!)

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.