Home › Veelgestelde vragen › Pagina 2

Archieven: Veelgestelde vragen

Heb ik recht op huurverlaging in 2024?

Hoe weet ik of en wanneer mijn woning wordt gerenoveerd?

Waar kan ik met andere vragen over het opnemen van mijn woning terecht?

Verandert het aantal punten van mijn woning bij een nieuw energielabel?

Gaat mijn huur omlaag als het energielabel ongunstig is?

Waarom moet ik mijn telefoonnummer en emailadres doorgeven aan PVM tijdens de opname van het energielabel?

Waar worden de foto’s die PVM maakt voor gebruikt?

Waar maakt PVM foto’s van tijdens het opnemen van het energielabel?

Moet ik van tevoren opruimen als PVM het energielabel komt opnemen?

Hoe lang gaat het opnemen van het energielabel duren?

Kunnen we je helpen?

Door een grote stroomstoring in Kerkrade en omgeving zijn we op dit moment telefonisch niet bereikbaar!

Je kunt wel mailen naar info@heemwonen.nl

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.