HomeVeelgestelde vragenPagina 2

Archieven: Veelgestelde vragen

Heb ik recht op huurverlaging in 2024?

Hoe weet ik of en wanneer mijn woning wordt gerenoveerd?

Waar kan ik met andere vragen over het opnemen van mijn woning terecht?

Verandert het aantal punten van mijn woning bij een nieuw energielabel?

Gaat mijn huur omlaag als het energielabel ongunstig is?

Waarom moet ik mijn telefoonnummer en emailadres doorgeven aan PVM tijdens de opname van het energielabel?

Waar worden de foto’s die PVM maakt voor gebruikt?

Waar maakt PVM foto’s van tijdens het opnemen van het energielabel?

Moet ik van tevoren opruimen als PVM het energielabel komt opnemen?

Hoe lang gaat het opnemen van het energielabel duren?

Kunnen we je helpen?

We zijn vandaag telefonisch niet bereikbaar

Door onderbezetting bij ons team Service & Advies zijn we vandaag telefonisch niet bereikbaar. Voor spoedgevallen kun je uiteraard altijd bellen naar naar 045 645 4444.

We doen er alles aan om zo snel mogelijk weer bereikbaar te zijn! Bedankt voor het begrip.