Home › Veelgestelde vragen › Pagina 3

Archieven: Veelgestelde vragen

Hoe lang gaat het opnemen van het energielabel duren?

Ik heb een afspraak gemaakt met PVM maar ik ben verhinderd. Wat kan ik het beste doen?

Ik heb een begeleider of bewindvoerder. Kan ik gewoon het energielabel laten opnemen?

Kan ik ook buiten kantoortijd een afspraak maken om het energielabel te laten opnemen?

Moet ik thuis zijn tijdens het opnemen van het energielabel?

Moet het energielabel van mijn woning worden opgenomen?

Waarvoor gebruikt HEEMwonen de gegevens die PVM opneemt?

Wordt mijn tuin ook opgenomen voor mijn energielabel?

Waarom komt iemand langs om het energielabel van mijn woning op te nemen?

Wat betekent PVM?

Kunnen we je helpen?

Op woensdag 6 augustus zijn we tussen 11:45 en 15:15 uur telefonisch niet bereikbaar.

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.

Ons kantoor is wel geopend en je kunt altijd mailen naar info@heemwonen.nlĀ