HomeVeelgestelde vragenPagina 3

Archieven: Veelgestelde vragen

Ik heb een afspraak gemaakt met PVM maar ik ben verhinderd. Wat kan ik het beste doen?

Ik heb een begeleider of bewindvoerder. Kan ik gewoon het energielabel laten opnemen?

Kan ik ook buiten kantoortijd een afspraak maken om het energielabel te laten opnemen?

Moet ik thuis zijn tijdens het opnemen van het energielabel?

Moet het energielabel van mijn woning worden opgenomen?

Waarvoor gebruikt HEEMwonen de gegevens die PVM opneemt?

Wordt mijn tuin ook opgenomen voor mijn energielabel?

Waarom komt iemand langs om het energielabel van mijn woning op te nemen?

Wat betekent PVM?

Hoe weet ik zeker dat iemand van PVM voor de deur staat?

Kunnen we je helpen?

We zijn vandaag telefonisch niet bereikbaar

Door onderbezetting bij ons team Service & Advies zijn we vandaag telefonisch niet bereikbaar. Voor spoedgevallen kun je uiteraard altijd bellen naar naar 045 645 4444.

We doen er alles aan om zo snel mogelijk weer bereikbaar te zijn! Bedankt voor het begrip.