HomeVeelgestelde vragenPagina 6

Archieven: Veelgestelde vragen

Mag ik een beveiligingscamera plaatsen aan mijn gehuurde huis?

Welke overlast meld ik bij Handhaving?

Ondanks buurtbemiddeling, blijf ik overlast ervaren. Wat nu?

Wat is buurtbemiddeling?

Wat gebeurt er met mijn overlastmelding?

Hoe kan ik overlast melden?

Ik wil de veroorzaker zelf aanspreken op zijn/haar gedrag. Hoe doe ik dat?

Wat is ernstige overlast?

Wanneer valt er iets onder overlast?

Ik heb een betalingsachterstand. Hoe nu verder?

Kunnen we je helpen?

We zijn vandaag telefonisch niet bereikbaar

Door onderbezetting bij ons team Service & Advies zijn we vandaag telefonisch niet bereikbaar. Voor spoedgevallen kun je uiteraard altijd bellen naar naar 045 645 4444.

We doen er alles aan om zo snel mogelijk weer bereikbaar te zijn! Bedankt voor het begrip.