Home › Veelgestelde vragen › Pagina 6

Archieven: Veelgestelde vragen

Mag ik een beveiligingscamera plaatsen aan mijn gehuurde huis?

Welke overlast meld ik bij Handhaving?

Ondanks buurtbemiddeling, blijf ik overlast ervaren. Wat nu?

Wat is buurtbemiddeling?

Wat gebeurt er met mijn overlastmelding?

Hoe kan ik overlast melden?

Ik wil de veroorzaker zelf aanspreken op zijn/haar gedrag. Hoe doe ik dat?

Wat is ernstige overlast?

Wanneer valt er iets onder overlast?

Ik heb een betalingsachterstand. Hoe nu verder?

Kunnen we je helpen?

Door een grote stroomstoring in Kerkrade en omgeving zijn we op dit moment telefonisch niet bereikbaar!

Je kunt wel mailen naar info@heemwonen.nl

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.