Home › Veelgestelde vragen › Pagina 9

Archieven: Veelgestelde vragen

Ik betaal servicekosten. Wanneer krijg ik de afrekening?

Ik wil de eindmeterstanden weten. Hoe kan ik deze opvragen?

Is de nieuwe huurder al bekend?

Ik wil de afspraak voor de voor- of eindopname wijzigen, hoe doe ik dat?

Wanneer ontvang ik mijn eindafrekening?

Moet ik mijn huurtoeslag stopzetten?

Komt er iemand van HEEMwonen langs als ik de huur opzeg?

Wat is mijn opzegtermijn?

Hoe kan ik de huur opzeggen?

De mechanische ventilatie in mijn woning werkt niet meer. Wat moet ik doen?

Kunnen we je helpen?

Op woensdag 6 augustus zijn we tussen 11:45 en 15:15 uur telefonisch niet bereikbaar.

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.

Ons kantoor is wel geopend en je kunt altijd mailen naar info@heemwonen.nlĀ