Home › Veelgestelde vragen › Pagina 9

Archieven: Veelgestelde vragen

Ik betaal servicekosten. Wanneer krijg ik de afrekening?

Ik wil de eindmeterstanden weten. Hoe kan ik deze opvragen?

Is de nieuwe huurder al bekend?

Ik wil de afspraak voor de voor- of eindopname wijzigen, hoe doe ik dat?

Wanneer ontvang ik mijn eindafrekening?

Moet ik mijn huurtoeslag stopzetten?

Komt er iemand van HEEMwonen langs als ik de huur opzeg?

Wat is mijn opzegtermijn?

Hoe kan ik de huur opzeggen?

De mechanische ventilatie in mijn woning werkt niet meer. Wat moet ik doen?

Kunnen we je helpen?

Openingstijden tijdens de feestdagen:

  • Op 19, 23, 24, 27 en 31 december zijn wij vanaf 12:30u gesloten.
  • Op 20, 25 en 26 december en 1 januari zijn wij gesloten.
  • Op 30 december zijn wij geopend van 8:30 tot 17:00 uur.

Je kunt wel mailen naar info@heemwonen.nl

(Let op: door de feestdagen ontvang je later een reactie dan normaal!)

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.