Home › Veelgestelde vragen › Wat zijn administratiekosten?

Wat zijn administratiekosten?

Dat zijn de kosten die HEEMwonen maakt bij het verwerken van de servicekosten. Om de afrekening te maken, hebben wij bijvoorbeeld personeelskosten. Voor het bijhouden en afrekenen van de servicekosten betaal je maximaal 5% administratiekosten.

Betaal je voor gasverbruik? Dan zijn de administratiekosten al inbegrepen in dat bedrag. Die staan niet apart genoemd op de afrekening.

Sommige huurders zien twee keer administratiekosten op hun afrekening servicekosten staan. Dat komt omdat zij maandelijks een voorschot voor de administratiekosten betalen. De ene regel zijn dan de betaalde voorschotten (al in rekening gebracht) en de andere regel de daadwerkelijke kosten (saldo).

Kunnen we je helpen?

Door een grote stroomstoring in Kerkrade en omgeving zijn we op dit moment telefonisch niet bereikbaar!

Je kunt wel mailen naar info@heemwonen.nl

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.