HomeVeelgestelde vragenWat zijn administratiekosten?

Wat zijn administratiekosten?

Dat zijn de kosten die HEEMwonen maakt bij het verwerken van de servicekosten. Om de afrekening te maken, hebben wij bijvoorbeeld personeelskosten. Voor het bijhouden en afrekenen van de servicekosten betaal je maximaal 5% administratiekosten.

Betaal je voor gasverbruik? Dan zijn de administratiekosten al inbegrepen in dat bedrag. Die staan niet apart genoemd op de afrekening.

Sommige huurders zien twee keer administratiekosten op hun afrekening servicekosten staan. Dat komt omdat zij maandelijks een voorschot voor de administratiekosten betalen. De ene regel zijn dan de betaalde voorschotten (al in rekening gebracht) en de andere regel de daadwerkelijke kosten (saldo).

Kunnen we je helpen?

We zijn vandaag telefonisch niet bereikbaar

Door onderbezetting bij ons team Service & Advies zijn we vandaag telefonisch niet bereikbaar. Voor spoedgevallen kun je uiteraard altijd bellen naar naar 045 645 4444.

We doen er alles aan om zo snel mogelijk weer bereikbaar te zijn! Bedankt voor het begrip.