Home › Veelgestelde vragen › Wat zijn administratiekosten?

Wat zijn administratiekosten?

Dat zijn de kosten die HEEMwonen maakt bij het verwerken van de servicekosten. Om de afrekening te maken, hebben wij bijvoorbeeld personeelskosten. Voor het bijhouden en afrekenen van de servicekosten betaal je maximaal 5% administratiekosten.

Betaal je voor gasverbruik? Dan zijn de administratiekosten al inbegrepen in dat bedrag. Die staan niet apart genoemd op de afrekening.

Sommige huurders zien twee keer administratiekosten op hun afrekening servicekosten staan. Dat komt omdat zij maandelijks een voorschot voor de administratiekosten betalen. De ene regel zijn dan de betaalde voorschotten (al in rekening gebracht) en de andere regel de daadwerkelijke kosten (saldo).

Kunnen we je helpen?

Openingstijden tijdens de feestdagen:

  • Op 19, 23, 24, 27 en 31 december zijn wij vanaf 12:30u gesloten.
  • Op 20, 25 en 26 december en 1 januari zijn wij gesloten.
  • Op 30 december zijn wij geopend van 8:30 tot 17:00 uur.

Je kunt wel mailen naar info@heemwonen.nl

(Let op: door de feestdagen ontvang je later een reactie dan normaal!)

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.