Ja, in uitzonderingsgevallen kan dat. Een medewerker van PVM komt dan langs om je woning op te nemen. Hebt je op dat moment geen tijd of ben je niet thuis, dan komt PVM later opnieuw langs. Als je niet thuis bent, vind je een kaartje in de bus. Je kunt ook zelf contact opnemen met PVM.
Ja, het is noodzakelijk dat iemand thuis is tijdens de opname. Dit mag ook iemand anders zijn, zoals een familielid of buurman.
Ja, als woningcorporatie zijn we wettelijk verplicht om over een actueel energielabel te beschikken. Ook het registreren van de juiste maten en oppervlaktes van de woningen is wettelijk verplicht. PVM meet veel gegevens in één keer. Het voordeel daarvan is dat we niet elk jaar hoeven langs te komen.
De gegevens gebruiken we bijvoorbeeld om het energielabel te bepalen en voor de onderhoudsbegroting. Sommige gegevens moeten we jaarlijks rapporteren aan het Ministerie van Wonen.
Ja, PVM neemt ook je tuin op. Je hoeft de tuin hiervoor niet op te ruimen of spullen weg te zetten.
Wij vinden het belangrijk om gegevens van onze woningen bij te houden. Bijvoorbeeld het energielabel, de woningwaardering en oppervlaktes. Voor een deel hebben we deze gegevens al, maar ze zijn niet compleet. Vandaar dat we al onze woningen laten opnemen door een extern bureau, PVM.
PVM betekent: Partner in Vastgoed Management. Meer informatie over PVM vind je hier.
Medewerkers van PVM dragen herkenbare kleding, met het logo. De medewerker legitimeert zich met een pasje, als hij bij u komt. Op het pasje staat een foto van de medewerker en het logo van PVM. Medewerkers van PVM komen alleen.
Markt 52, Kerkrade
Postbus 135, 6460 AC Kerkrade
8.30 – 17.00 uur (ma t/m do)
8.30 – 12.30 uur (vrijdag)
Copyright © 2024 MijnMarketing.com | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy Policy
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie op te slaan en/of te raadplegen. Als je geen toestemming geeft of de toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Je kunt wel mailen naar info@heemwonen.nl
(Let op: door de feestdagen ontvang je later een reactie dan normaal!)
Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.