Home › Voor bewoners › Niet tevreden over HEEMwonen

Niet tevreden over HEEMwonen

De dienstverlening van HEEMwonen is erop gericht om huurders een thuisgevoel te geven. Toch kan het voorkomen dat je dit niet zo ervaart. Meld deze ontevredenheid of klacht dan bij HEEMwonen.

Dat willen wij graag weten!

De dienstverlening van HEEMwonen is erop gericht om huurders een thuisgevoel te geven. Toch kan het voorkomen dat je dit niet zo ervaart. Vind je dat een medewerker van HEEMwonen je niet goed heeft behandeld? Of misschien ben je niet tevreden over het onderhoud aan de woning? Of is een reparatie niet goed uitgevoerd? Meld deze ontevredenheid of klacht dan bij HEEMwonen. Dat kan via het klachtenformulier hieronder:

LET OP! Anonieme meldingen of meldingen waarbij de melder anoniem wenst te blijven, nemen wij niet in behandeling.

Kunnen we je helpen?

Op woensdag 6 augustus zijn we tussen 11:45 en 15:15 uur telefonisch niet bereikbaar.

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.

Ons kantoor is wel geopend en je kunt altijd mailen naar info@heemwonen.nlĀ