Home › Voor bewoners › Niet tevreden over HEEMwonen

Niet tevreden over HEEMwonen

De dienstverlening van HEEMwonen is erop gericht om huurders een thuisgevoel te geven. Toch kan het voorkomen dat je dit niet zo ervaart. Meld deze ontevredenheid of klacht dan bij HEEMwonen.

Dat willen wij graag weten!

De dienstverlening van HEEMwonen is erop gericht om huurders een thuisgevoel te geven. Toch kan het voorkomen dat je dit niet zo ervaart. Vind je dat een medewerker van HEEMwonen je niet goed heeft behandeld? Of misschien ben je niet tevreden over het onderhoud aan de woning? Of is een reparatie niet goed uitgevoerd? Meld deze ontevredenheid of klacht dan bij HEEMwonen. Dat kan via het klachtenformulier hieronder:

LET OP! Anonieme meldingen of meldingen waarbij de melder anoniem wenst te blijven, nemen wij niet in behandeling.

Wat gebeurt met uw klacht?

Als wij jouw klacht binnenkrijgen, gaan wij bekijken hoe deze klacht is ontstaan. We proberen de klacht samen met je op te lossen. Heb je een klachtenformulier ingevuld maar blijft de klacht bestaan? Of ben je niet tevreden hoe HEEMwonen deze klacht heeft opgelost? Dan spreken we niet meer van een klacht maar van een geschil. Je kunt hiervoor terecht bij de onafhankelijke  geschillenadviescommissie.

"*" geeft vereiste velden aan

Aanhef
Naam*
Wat is je relatie met HEEM wonen?

Waarover ben je ontevreden? (meerdere keuzes mogelijk)

Hulp nodig?

HEEMwonen staat voor je klaar. Stel je vraag via het contactformulier.

Kunnen we je helpen?

Openingstijden tijdens de feestdagen:

  • Op 19, 23, 24, 27 en 31 december zijn wij vanaf 12:30u gesloten.
  • Op 20, 25 en 26 december en 1 januari zijn wij gesloten.
  • Op 30 december zijn wij geopend van 8:30 tot 17:00 uur.

Je kunt wel mailen naar info@heemwonen.nl

(Let op: door de feestdagen ontvang je later een reactie dan normaal!)

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.