Niet tevreden over HEEMwonen
De dienstverlening van HEEMwonen is erop gericht om huurders een thuisgevoel te geven. Toch kan het voorkomen dat je dit niet zo ervaart. Meld deze ontevredenheid of klacht dan bij HEEMwonen.
Dat willen wij graag weten!
De dienstverlening van HEEMwonen is erop gericht om huurders een thuisgevoel te geven. Toch kan het voorkomen dat je dit niet zo ervaart. Vind je dat een medewerker van HEEMwonen je niet goed heeft behandeld? Of misschien ben je niet tevreden over het onderhoud aan de woning? Of is een reparatie niet goed uitgevoerd? Meld deze ontevredenheid of klacht dan bij HEEMwonen. Dat kan via het klachtenformulier hieronder:
LET OP! Anonieme meldingen of meldingen waarbij de melder anoniem wenst te blijven, nemen wij niet in behandeling.
Wat gebeurt met uw klacht?
Als wij jouw klacht binnenkrijgen, gaan wij bekijken hoe deze klacht is ontstaan. We proberen de klacht samen met je op te lossen. Heb je een klachtenformulier ingevuld maar blijft de klacht bestaan? Of ben je niet tevreden hoe HEEMwonen deze klacht heeft opgelost? Dan spreken we niet meer van een klacht maar van een geschil. Je kunt hiervoor terecht bij de onafhankelijke geschillenadviescommissie.
"*" geeft vereiste velden aan