Home › Veelgestelde vragen › Pagina 8

Archieven: Veelgestelde vragen

Moet ik zelf de rekening aan Ista betalen?

Wat zijn administratiekosten?

Waarom wordt mijn voorschot servicekosten verhoogd?

Mijn voorschot wordt verhoogd, mag dat?

Ik moet bijbetalen, hoe kan ik dit doen?

Ik wil mijn voorschot aanpassen, kan dat?

Hoe kan het dat ik dit jaar (meer) moet bijbetalen?

Hoe is de afrekening opgebouwd?

Ik ben in de afrekenperiode verhuisd. Betaal ik dan toch voor het hele jaar?

Mijn afrekening is anders dan die van mijn buurman. Hoe kan dat?

Kunnen we je helpen?

Op woensdag 6 augustus zijn we tussen 11:45 en 15:15 uur telefonisch niet bereikbaar.

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.

Ons kantoor is wel geopend en je kunt altijd mailen naar info@heemwonen.nlĀ