Home › Veelgestelde vragen › Pagina 8

Archieven: Veelgestelde vragen

Wat zijn administratiekosten?

Waarom wordt mijn voorschot servicekosten verhoogd?

Mijn voorschot wordt verhoogd, mag dat?

Ik moet bijbetalen, hoe kan ik dit doen?

Ik wil mijn voorschot aanpassen, kan dat?

Hoe kan het dat ik dit jaar (meer) moet bijbetalen?

Hoe is de afrekening opgebouwd?

Ik ben in de afrekenperiode verhuisd. Betaal ik dan toch voor het hele jaar?

Mijn afrekening is anders dan die van mijn buurman. Hoe kan dat?

Ik betaal servicekosten. Wanneer krijg ik de afrekening?

Kunnen we je helpen?

Door een grote stroomstoring in Kerkrade en omgeving zijn we op dit moment telefonisch niet bereikbaar!

Je kunt wel mailen naar info@heemwonen.nl

Voor spoedgevallen zijn we uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Je kunt hiervoor bellen naar 045 645 4444.